Friday, August 7, 2009

Hari yang busy untuk Raja Nong Chik semalam!

Banyak betul update facebook hari ini dari bekas boss lama aku masa mula-mula start kerje, Raja Nong Chik. Ini semua pasal semalam facebook jam, lalu pagi ni bertalu-talu la pulak update dia kat wall aku, sampai penuh wall.

Memberikan aku satu idea utk makluman org2 yg sampai sekarang tak layan facebook. Walaupun aku sendiri tak tau berapa ramai pembaca aku, aku post jugaklah.

Aktiviti Raja Nong Chik semalam dari facebook (dgn gambar dr album facebook)

Raja Nong Chik Semalam, 9 pagi -- Menghadiri Majlis Penyerahan Bantuan Ihya Ramadhan kpd masjid-masjid, surau-surau Jumaat dan surau-surau di Wilayah Persekutuan bersama Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan.


Raja Nong Chik Semalam, 10.30 pagi -- Menerima memorandum menuntut gantirugi akibat demonstrasi GMI pada 1 Ogos 2009 dpd 14 persatuan, anjuran Persatuan Teksi Malaysia (Pertekma) di lobi DBKL.




Raja Nong Chik Semalam 11.30 pagi -- Walkabout di Mid Valley utk melihat perancangan pembangunan di sini.




Raja Nong Chik Semalam, di Mid Valley -- sempat menjenguk surau berikutan aduan sahabat Facebook (Azizi Khalid, Noris Helmi Nordin, Redza Ibrahim) yg surau tak muat tampung jemaah.




Raja Nong Chik Semalam, 5 pm -- Merasmikan Majlis Seminar Kecemerlangan SPM 2009 anjuran Yayasan Wilayah Persekutuan di Pusat Komuniti Lembah Pantai.


Raja Nong Chik Semalam, 6.30 ptg -- Majlis penyerahan piala YB Senator datuk raja Nong Chik kepada pengerusi pekida lembah pantai, Encik zakaria Awang. Pertandingan akan diadakan pada 15 dan 16 Ogos di UM.


Raja Nong Chik Semalam, 9 mlm -- Majlis Penyerahan surat tawaran rumah ppr pantai ria mangsa pemindahan kebakaran dari simpang tiga.




Raja Nong Chik Semalam, 10 malam -- Majlis taklimat deraf perlembagaan umno oleh Y.Bhg Datuk raof, Setiausaha Kerja UMNO Malaysia di Lembah Pantai.

Letih benor aku tengok jadi menteri ni. Nasib baik la aku tolak tawaran Najib jadi Menteri, lepas aku tolak la yg dia offer kat raja nong chik tu. kalau tak sampai jauh malam pun tak balik ke rumah la aku tiap-tiap malam. Haha!

2 comments:

  1. SLM BRO..PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT!..HARAP2 YB2 BN YG MALAS2 TU IKUT CONTOH DIA. TINGGAL 2 TAUN JE LG SEBELUM PRU13. KEJAP CELIK KEJAM CELIK DH NAK PILIHANRAYA UMUM!

    ReplyDelete
  2. Anu War hilang ...

    Tolong kesan di mana dia berada sekarang

    berita lanjut di

    http://anwaraljuburi.blogspot.com/2009/08/anwar-hilang.html

    ReplyDelete